Regulamin Programu Partnerskiego

§1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Programie Partnerskim Business Core Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: “Last Agency“) w zakresie usług z branży IT, w szczególności pozycjonowania (SEO), prowadzenia kampanii Google Ads, audytów SEO.
  2. Program Partnerski umożliwia Partnerom uzyskiwanie prowizji za pozyskanie nowych klientów dla usług oferowanych przez Last Agency.
  3. Przystąpienie do Programu Partnerskiego wymaga akceptacji regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa podczas zgłoszenia.
  4. Regulamin jest udostępniany nieprzerwanie na stronie internetowej Last Agency pod adresem https://lastagency.pl/regulamin-programu-partnerskiego/ w sposób umożliwiający Partnerom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku danych w każdej chwili.

§2. Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu przyjmuje się następujące definicje:

  1. Last Agency – Business Core Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą i adresem w Poznaniu, ul. Słowackiego 55/1, 60-521 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001114375, posiadający NIP 7812072648 oraz REGON 529077208 prowadzący Program Partnerski, którego celem jest promowanie usług z zakresu IT, SEO, SEM, kampanii reklamowych online.
  2. Partner – osoba fizyczna lub prawna a także jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną ale nie posiadająca osobowości prawnej, która przystąpiła do Programu Partnerskiego i zaakceptowała niniejszy Regulamin.
  3. Program Partnerski – system współpracy z Partnerami, polegający na promocji usług Last Agency  i wynagradzaniu Partnerów prowizją za skuteczne polecenia klientów.
  4. Usługi – usługi oferowane przez Last Agency, w szczególności pozycjonowanie (SEO), kampanie Google Ads, audyty SEO.
  5. Prowizja – wynagrodzenie należne Partnerowi za pozyskanych klientów zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym Regulaminie.
  6. Klient – osoba fizyczna lub prawna, która skorzystała z usług Last Agency dzięki działaniom Partnera.
  7. Regulamin – niniejszy regulamin

§3. Uczestnictwo w Programie

Partner przystępuje do programu poprzez zaakceptowanie regulaminu partnerskiego Last Agency umieszczonego pod linkiem, zaznaczając odpowiednio wymagane zgody tym samym zawiera umowę partnerską.

§4. Zasady naliczania prowizji

  1. Partner otrzymuje prowizję za każdego klienta:
    1. którego dane zostały podane w sposób kompletny i który dotychczas nie był klientem Last Agency (kompletne dane to: imię i nazwisko; numer telefonu; adres e-mail; adres
      strony internetowej),
    2. zostały przekazane w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy przed zawarciem umowy,
    3. została z nim zawarta umowa przez Last Agency
    4. opłacił fakturę w pełnej wysokości, a Strony zgodnie postanawiają, że spełnienie świadczenia przez Klienta na rzecz Last Agency, dochodzi do skutku w momencie uznania na rachunku bankowym Last Agency kwoty wynikającej z faktury wystawionej w danym okresie rozliczeniowym na podstawie zawartej umowy z Klientem.
  2. Wysokość prowizji wynosi:
    1. 10 % miesięcznego przychodu netto dla umów ciągłych,
    2. 10 % miesięcznego przychodu netto dla umów jednorazowych 

§5. Wypłaty prowizji

  1. Wypłaty są realizowane są na podstawie faktury VAT wystawionej przez Partnera, w terminie 14 dni od wystawienia faktury, 
  2. Partner przesyła fakturę na wskazany adres mailowy tj. hello@lastagency.pl
  3. Wynagrodzenie wypłacane Partnerowi zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, pokrywa wszelkie wydatki i koszty Partnera związane ze wskazaniem Klienta.
  4. Prowizje mogą zostać wstrzymane w przypadku wykrycia nadużyć lub rezygnacji klienta przed realizacją usługi.

§6. Obowiązki Partnera i Last Agency

  1. Partner zobowiązany jest do promowania usług Last Agency w sposób etyczny, zgodny z prawem i dobrymi praktykami marketingowymi.
  2. Partner zobowiązuje się do przekazywania danych kontaktowych Klientów (imię, nazwisko, adres e-mail, telefon)
  3. Zabronione jest stosowanie:
  1. SPAM-u (e-mail, SMS, fora internetowe),
  2. reklam wprowadzających w błąd,
  3. nielicencjonowanego użycia logo, marki lub treści Last Agency, ofert, fałszywych rabatów bez uzgodnienia.
  1. Wszelkie działania reklamowe powinny być wcześniej skonsultowane z Last Agency w przypadku wątpliwości.
  2. Last Agency zobowiązuje się do: 
  1. dostarczenia materiałów reklamowych, 
  2. samodzielnego zawiązania kontaktu z poleconymi Klientami
  3. informowania Partnera o zawarciu umów z Klientami 

§7. Ochrona danych i poufność

  1. Partner zobowiązuje się do zachowania poufności informacji dotyczących klientów, prowizji oraz warunków współpracy, w związku z realizacją Programu partnerskiego.
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Polityką Prywatności Last Agency, zgodnie z RODO.
  3. Partner ma prawo do wglądu, poprawy i żądania usunięcia swoich danych.
  4. Dane osobowe Partnera są przetwarzane przez Last Agency jako administratora danych osobowych.
  5. Dane osobowe podane przez Partnerów w miejscach do tego przeznaczonych, Last Agency przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z Polityką Prywatności dostępną pod linkiem oraz niniejszym Regulaminem. W Polityce Prywatności opisano szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych.
  6. Last Agency oświadcza, że stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
  7. Partner w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych, a także skorzystania z pozostałych uprawnień wynikających z Polityki Prywatności.
  8. Last Agency i Partner nie ujawnią podmiotom trzecim ofert składanych przez Last Agency i Partnera innym podmiotom oraz treści umów zawartych przez Last Agency przy udziału Partnera z klientami. 

§8. Zakończenie udziału w Programie Partnerskim

  1. Stosunek prawny powstały na podstawie niniejszego Regulaminu, powstaje na czas nieokreślony.  
  2.  Każda ze stron może rozwiązać stosunek prawny powstały na podstawie niniejszego Regulaminu: 
  1. za porozumieniem stron;
  2. z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia;
  3. bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku naruszenia istotnych warunków umowy, w szczególności takich jak: 
  • naruszania przez Partnera postanowienia Regulaminu 
  • lub stwierdzono podanie przez Partnera danych lub oświadczeń nieprawdziwych, nieaktualnych, nieprawidłowych bądź niepełnych też danych innych osób, lub
  • działania lub zaniechania Partnera negatywnie wpływają na renomę Last Agency lub
  • Korzystania z materiałów udostępnionych przez Last Agency w innym celu niż wykonywanie Umowy, lub
  •  w inny sposób istotnie szkodzą marce Last Agency. na rynku, w tym narażają ją w jakikolwiek sposób na szkodę.

§9. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie spory wynikłe z realizacji Programu będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Last Agency.
  2. Last Agency zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z odpowiednim powiadomieniem Partnerów.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.
  4. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się nieważne w całości lub w części, bezskuteczne lub niewykonalne, wyłączne takie postanowienie pozostanie nieważne w całości lub w części, bezskuteczne lub niewykonalne, a pozostałe postanowienia pozostają w mocy. Strony zaś zobowiązują się do zastąpienia poprzez negocjacje w dobrej wierze nieważnych w całości lub w części, bezskutecznych lub niewykonalnych postanowień postanowieniami, których moc prawna i skutek ekonomiczny są jak najbardziej zbliżone do postanowień zastępowanych. 

§10. RODO

  1. Partner, będący Administratorem Danych Osobowych, zobowiązany jest do przetwarzania danych osobowych potencjalnych klientów zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z Ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (dalej: UODO) oraz  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO).
  2. Partner zobowiązuje się do uzyskania wyraźnej uprzedniej zgody na przetwarzanie danych osobowych potencjalnych klientów  oraz zgody na przekazanie tych danych osobowych Last Agency w celu określonym w niniejszej umowie. Przekazanie danych osobowych Last Agency oznacza uzyskanie zgody potencjalnego klienta na ich przekazanie. W przypadku braku zgody na przekazanie danych osobowych Last Agency przekazanie danych jest zabronione.
  3. Dane osobowe, które przekaże Partner obejmowały będą imię i nazwisko osoby do kontaktu, numer telefonu albo adres e-mail a także nazwę podmiotu.
  4. Partner zabezpiecza zgromadzone dane osobowe potencjalnych zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z UODO i RODO.
  5. Partner podjął środki techniczne i organizacyjne mające na celu zabezpieczenie powierzonych danych osobowych stosownie przepisów UODO i RODO.
  6. Parter oświadcza, że potencjalny klient zostanie przez niego poinformowany celu przetwarzania jego danych osobowych oraz o wszelkich uprawnieniach jakie przysługują potencjalnemu klientowi w związku z przetwarzaniem danych osobowych, a które wynikają z UODO i RODO, w tym w szczególności o prawie dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawie do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawie do usunięcia danych, prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawie do przeniesienie danych, prawie do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych lub innego właściwego organu nadzorczego, prawie do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych. 
Skontaktuj się z nami

Możesz być najlepszy, wystarczy jedno kliknięcie.

Porozmawiajmy o Twoim biznesie i możliwościach rozwoju.

OCEŃ STRONĘ