Pozycjonowanie lokalne w Wrocławiu

Dzięki nam dotrzesz do klientów, na których najbardziej Ci zależy.

Działamy skutecznie

Wiemy, gdzie są Twoi klienci

Wiemy też, jak do nich dotrzeć i na jakie rozwiązania postawić, by Twój biznes generował jeszcze lepsze wyniki.


Zapytań trafiających do Google to wyszukiwania lokalne


Liczby nie kłamią. Bądź tam, gdzie Twoi klienci.

46% zapytań wprowadzanych do Google to zapytania lokalne – oznacza to, że niemal co drugie wyszukiwanie dotyczy usług, produktów lub miejsc w najbliższej okolicy użytkownika.


Przedsiębiorców w Polsce korzysta z usług SEM


Wielotorowe działania sprawdzają się najlepiej. SEO i SEM to sprawdzone sposoby na sukces na lokalnym rynku.

SEM pozwala szybko dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, ale także precyzyjnie targetować reklamy. Synergia SEO i SEM to sposób na maksymalny zwrot z inwestycji.


Przedsiębiorców pozytywnie ocenia efekty działań digital markengu


To potwierdza, że inwestycja w profesjonalne SEO i markeng online naprawdę się opłaca.

96% przedsiębiorców widzi w digital markengu realną wartość. Chcesz do nich dołączyć? Postaw na rozwiązania, które działają – my zajmiemy się resztą.


Użytkowników klika w wyniki lokalne


Dzięki pozycjonowaniu zwiększysz swoje szanse na dotarcie do swojej grupy docelowej.

Ponad 60% użytkowników klika w wyniki lokalne, co wyraźnie pokazuje, jak ważna jest obecność Twojej rmy w wynikach wyszukiwania Google – to właśnie tam potencjalni klienci podejmują decyzje zakupowe.

O nas

Last Agency w liczbach

Codziennie wspieramy rozwój biznesu online.

Fraz w TOP10

Ilość fraz w Top10 naszych klientów

Czas reakcji na Twoje zapytanie

Nasz ekspert skontaktuje się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Średnie doświadczenie naszych specjalistów w branży

Na sukces naszych klientów pracują eksperci z wieloletnim doświadczeniem w branży SEO.

Live

Nowych fraz w TOP10

Średni miesięczny wzrost nowych fraz w TOP10 dla naszych klientów

Skontaktuj się z nami

Zapytaj o ofertę i dowiedz się, jak zwiększyć sprzedaż dla swojej firmy

Wejdź na wyższy poziom z Last Agency i zacznij zarabiać więcej.

Umów się na bezpłatną konsultację z naszym ekspertem. W czasie spotkania pokażemy Ci rozwiązania, które rozwiną Twój biznes w sieci.

  • Współpraca oparta na partnerskich relacjach
  • Pomagamy zwiększać sprzedaż
  • Skupiamy się na budowaniu rozpoznawalności Twojej firmy
Umów się na spotkanie
Baza wiedzy

Dzielimy się tym, co umiemy najlepiej.

FAQ

Lokalny marketing to globalne możliwości.
Sprawdź najlepsze rozwiązanie.

W czym specjalizuje się Last Agency?

Nasi eksperci specjalizują się w pozycjonowaniu (SEO), kampaniach płatnych (SEM) oraz projektowaniu stron internetowych.

Czy Last Agency zajmuje się obsługą e-commerce?

Specjalizujemy się w obsłudze e-commerce. Nasi eksperci od lat wypracowują strategie, które przekładają się na wyższy zysk ze sprzedaży.

Jak mogę się skontaktować z Last Agency?

To proste: wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Czy konsultacja z ekspertem jest darmowa?

Konsultacja z naszym ekspertem jest darmowa i niezobowiązująca. To Ty decydujesz czy będziemy współpracować.

Jak przebiega konsultacja?

W czasie konsultacji skupiamy się na Twoim biznesie i jego widoczności. Omawiamy wszystkie elementy, które blokują Twój sklep przed generowaniem wyższej sprzedaży.

Jakie korzyści dla mojego sklepu internetowego przyniesie SEO?

Dzięki SEO Twoja strona będzie bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania, co przełoży się na zwiększony ruch organiczny. To oznacza więcej potencjalnych klientów, a w konsekwencji większą sprzedaż.

Czy SEO to jednorazowa inwestycja?

SEO to proces ciągły, a nie jednorazowa inwestycja. Wymaga regularnych działań, aby utrzymać widoczność strony i reagować na zmiany w algorytmach wyszukiwarek. Brak regularnych działań SEO może spowodować spadek pozycji w wynikach wyszukiwania i utratę ruchu na stronie.

Jakie są koszty prowadzenia działań SEO?

Koszty SEO zależą od wielu czynników, takich jak konkurencyjność branży, zakres działań oraz aktualna kondycja Twojej strony.

Jakie są najważniejsze elementy SEO dla sklepu internetowego?

Najważniejsze elementy to optymalizacja techniczna strony (szybkość ładowania, responsywność), unikalne treści oraz wartościowe linki zewnętrzne. Ważne jest także SEO lokalne, szczególnie jeśli prowadzisz sprzedaż w określonym regionie.
Skontaktuj się z nami

Możesz być najlepszy, wystarczy jedno kliknięcie.

Porozmawiajmy o Twoim biznesie i możliwościach rozwoju.

OCEŃ STRONĘ